dinsdag 8 januari 2013

Welkom!

Welkom in mijn LAB!

Ik ben Kaat en ik ga jullie twee weken lang mee laten kijken in mijn hoofd.
Alles waar ik aan denk, wat ik de moeite vind om te delen... zal ik hier posten.
Ik hoop dat jullie er van genieten en er misschien zelfs iets van opsteken.

Ik hoop dat ik zelf veel meer ga te weten komen over verschillende oorlogen maar in het bijzonder de Tweede Wereldoorlog. Deze oorlog heeft me altijd al het meest geïnteresseerd.
          Hoe kan één man zo'n verschrikkelijke gebeurtenis in gang zetten?
          Is het mogelijk dat dit nog eens gebeurt?
          Wat zijn de gevoelens bij alle nabestaanden?
          Kan dit nog eens gebeuren?
         ...

Ik zit zelf ook nog met veel vragen en ik hoop daar deze twee weken antwoorden op te vinden.
Laten we eraan beginnen!

Veel plezier!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten